Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2018.11.23.






iconmagazinemy


法国高级珠宝卡地亚cartier于新加坡ION购物中心旗舰店重新开张,精致高雅的设计装潢让每一个角落发挥高级珠宝的尊崇贵气,提供卡地亚的忠实顾客一个更完美的购物体验。










3 VIDEÓ



iconmagazinemy

卡地亚于新加坡ION旗舰店的开张,请来韩星RAIN助阵莅临现场,粉丝的尖叫声响彻整个购物中心,RAIN的旋风席卷今晚新加坡夜空。


 









3 VIDEÓ




nuyousingapore
Cartier旗舰店重新开幕,韩星Rain也来助阵! @cartier #Cartiersg #Rain

 VIDEO








joanne_limyoulee
ION Orchard, Orchard Road, Orchard Central















iconsingapore
韩国歌手 @rain_jungjihoon Jung Ji-Hoon (Rain) 闪电出现狮城,为装修了将近两个月的 @Ion_orchard 新店 @cartier 开幕。
VIDEO












sylvesterng

We have all the beautiful people in house with their cats . You can’t agree more, right ?










































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése