Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Az Osen interjúja Rainnel (2014.01.02.)





Sajtó: Nagyon sokat veszített a súlyából.

Rain: Az egész testemben betegnek éreztem magam. Azt hiszem, hogy nem vagyok rendben fizikailag. Elkaptam egy influenzát, nagyon belázasodtam. A testem nem olyan, amilyen szokott lenni. (nevet)

Sajtó: Hogy van, mióta leszerelt a seregből?

Rain: Ezidőtájt csak a stúdióban voltam, és magam komponáltam az albumom összes dalát. Bae Jin-ryul társszerzője volt néhány szám anyagának. Egész éjeken át fennmaradva dolgoztam. Ennek következtében kielégítő eredményt értem el.

Sajtó: Hogyan jönnek ki Kim Tae-hee színésznővel?

Rain: Még mindig rendben vagyok vele. Igazán jól bánik velem.

Sajtó: Nagyon sok feszültségen kellett átmennie mostanában.

Rain: (nevet) Amint tudja, az a mindennapi életem, hogy vitáknak, kritikáknak, incidenseknek vagyok kitéve. De azt hiszem, a tények makacs dolgok. Mivel soha nem voltam önkínzó személyiség, csak a visszatérésem előkészítésére koncentráltam, és száműztem az agyamból az ilyen dolgok összes gondolatát.

Sajtó: Miért nem kért segítséget, ahelyett, hogy saját maga próbálta megcsinálni [az albumot]?

Rain: Van néhány jó dal, amit kaptam, de azok vagy már a listák élén vannak mostanában, vagy némelyikük már egy idol sztárra jellemző. Ahelyett, hogy csak túl divatos próbáljak lenni, inkább valami olyat akartam találni, ami illik hozzám.

A "30 Sexy", az albumom kettős címadó számának egyike, egyfajta elektronikus zene a 80-as évek gyors, ritmikus ütemével, a "La Song" viszont latin pop. Úgy döntöttem, hogy olyan dalokat énekelek, amelyek méltóak az én Rain nevemhez. Nem a jogdíjak megszerzése volt a célom. (nevet)

Sajtó: Van egy dolog, ami megzavarhatja, és az a dallista.

Rain: Az énekesek mindig jobb helyezést akarnak elérni. Természetesen én is azt szeretném, hogy a dalom első legyen az összes zenei listán. Úgy érzem, hogy ez nem egy morális probléma, de azt hiszem, hogy közeledik az a nap, amikor táncos énekesként abba kell hagynom a munkámat.

Egyre nehezebb volt számomra az egyre magasabb és grandiózusabb célok felé haladni, mivel a kitűzött célokat mindig meghaladtam. Most szeretnék alacsonyabbra tekinteni, ahelyett, hogy betegesen kapaszkodnék a szakmám csúcsaira vezető utamba.

Sajtó: Akkor most bejelentette a zenei életből való visszavonulását? (nevet)

Rain: Nem úgy értettem. Sajnálom. (nevet) Park Jin-young (JYP) az az ember, akit a legjobban tisztelek, mert szenvedélyes táncos képességeivel még mindig lenyűgözi az előadásainak közönségét, annak ellenére, hogy már elmúlt negyven éves. Én jól járnék, ha egyáltalán túlélném az adottságaimmal. Én csak elviselhető keménységgel akarok megdolgozni azért, aki vagyok.

Sajtó: Tehát nemsokára láthatjuk a pocakos Raint?

Rain: A mértéktelen evéssel folyton csak túlsúlyt szedek magamra, ezért állandóan edzenem kell, hogy fitt maradjak.

Sajtó: Ön egy maximalista volt és a populáris kultúra egyik ikonja, akinek alacsonyabb volt a természetes testzsír-szintje az átlagosnál. Most teljesen más ember. Mi az oka a változásnak?

Rain: Amikor összeszorítottam a fogaimat, letörtem egy darabot belőlük. 

Későn jöttem rá, hogy a méregtől átitatott makacs munka volt az én mérgem.

Miközben részem volt rosszban éppúgy mint jóban, folyamatosan úgy szomjaztam, mintha tengervizet ittam volna. Az eredeti célom az volt, hogy vegyek az apámnak egy házat és megnyerjem a zenei műsorok nagydíját, de nem volt határa a mohóságomnak.



Sajtó: Azt mondják, hogy az a hadseregbe való bevonulás oka, hogy pihenjenek szellemileg, de Ön egy keményebb időt szerzett magának a katonai szolgálatában, amint már említettük. Nagyon erős stresszt kellett átélnie abban az időben.
Rain: Azon csodálkoztam, hogy ez a világ olyan hidegre fordult akkor.
Elismerem, hogy hibáztam abban, hogy nem viseltem a katonai sapkát, de csak azért, mert ezt tettem, hamisan tájékoztattak rólam, mint egy olyan katonáról, aki több mint száz napos szabadságot kapott. De én összesen csak 59 napot voltam távol, beleértve azt a néhány napot is, amelyet jutalomként kaptam a különleges harcossá való előléptetésemért. 
Beidéztek az ügyészséghez, a Honvédelmi Minisztériumhoz és a rendőrséghez, és napokig éjszakákon át tartó vizsgálatnak vetettek alá. Alaposan meg lettem vizsgálva (nevet), de felmentettek az összes vádpont alól. Arra gondoltam, hogy az igazságnak végül ki kell derülnie. Most is eljöttem, hogy legyen lehetőség tisztázni a félreértést.

Sajtó: Hogy építi az Amerikába vezető utakat?

Rain: Jay-Z éppenséggel ajánlatot tett nekem arra, hogy dolgozzam vele. Az ajánlata megtiszteltetés a számomra, de a dologról még folyik a tárgyalás. Elsőként inkább azt szeretném, hogy szüleimként a koreai emberek jó elismerésében részesüljek, mintsem hogy Amerikába menjek.

Ezért forgatom a reality show-t is, hogy megmutathassam a valódi személyiségemet.

Sajtó: Mostanában a testét viszont alig mutatja meg az előadás alatt a közönségnek.

Rain: Úgy gondolom, hogy egy harmincas éveiben járó férfi elég érzéki ahhoz, hogy képes legyen szexinek látszani anélkül, hogy levenné a felsőjét. (nevet) A dalokat inkább azoknak akartam komponálni, akik vezetés közben szeretnék azokat hallgatni, semmint a nézőknek. Amikor eljött az album készítésének ideje, jobban érdekelt voltam a költségmegtakarításban, mint régebben.

Sajtó: Elindul újra egy világkörüli turnéra?

Rain: Az elfogadásom azon múlik, hogy ez az album sikeres lesz-e vagy sem.

Tervezek egy koncertkörutat a rajongóim számára valamikor ezen a nyáron. Azt mondják, hogy ez egy világkörül turné lesz. Egy kicsi, de pazar előadással fogok előállni, ahol beszélgetni tudok a rajongókkal. Mivel szeretetteljes meghívásokat kaptam Dél-Amerikából, Európából stb., úgy tűnik, hogy energikus előadásaimmal tudom kezelni a tömegeket. Mégis a nagyméretű stadionokban való fellépés helyett szeretném a dalokat pólóinget viselve, a zenekarom kíséretében előadni.

Sajtó: Még mindig népszerű az Egyesült Államokban.

Rain: Szerencsére sokan emlékeznek rám. Hallottam, hogy a már híressé vált Psy-étól eltérő imidzset keresnek. Ennek megfelelően talán még több kedves meghívást kapok majd és több meghallgatásom lesz, mint ezelőtt. Az egyik meghallgatást követően kaptam meg a szerepet a The Prince című filmben. Sokat felejtettem abból, hogy hogyan kell beszélni angolul, de összpontosítok az angol nyelv tanulására.

Sajtó: Mi a végső célja Hollywoodban?

Rain: Az a törekvéseim célja, hogy folyamatosan játsszam Hollywoodban, ne csak rövid időszakokban. Azt hiszem, hogy egy versenyképes ázsiai színész vagyok, annak ellenére, hogy nem tartozom a legnagyobb színészek közé. A meghallgatásokon túljutás csak a nyitány volt, amely szükséges a karrieremhez.

Sajtó: Mit kell megcéloznia, hogy a következő szintre lépjen énekesként?

Rain: Énekesként a legfontosabb számomra egy jó producer, aki teljes mértékben részt vesz az albumkészítésben. Nincs okom rá, hogy miért ne keressem az esélyt arra, hogy bevigyem az utolsó ütést. Most jó producereket keresek.

Sajtó: A tökéletességért folytatott küzdelemben mintha az élete függne attól, hogy az énekes Rain képe patinás legyen. Mit gondol, mit kell ezért tennie?

Rain: Most már nem kell küzdenem. Nem fogok csak azért első díjat nyerni, mert keményen táncolok. Akkor tudok a csúcsra jutni, ha vannak jó producereim. Egy kiváló producer a siker egyik kulcsa. Ha kapok egy jó esélyt, teljesen át fogom adni magam a munkámnak.

Sajtó: Sajnálom ezt mondani, de azt beszélik, hogy a "World Star" jelző a semmibe hullott, és hogy Ön nem hasonlítható Psyhoz. Egyébként amikor a média megítélte, önt olyan színben tüntették fel, hogy büszkének és arrogánsnak nevezték. Egyesek azt mondják, hogy megittasodott a sikerétől.

Rain: Én soha nem neveztem magamat világsztárnak. Mint már korábban említettem, a legjobb tudomásom szerint nincs ilyen szavam a jelzőim között. Senki nem nevezi Brad Pittet világsztárnak. Psy elérte az amerikai Billboard lista második helyét, és mindent a saját erőfeszítéseinek és tehetségének köszönhet. Ezért nagy elismerésre jogosult.

Ami engem illet, úgy hiszem, hogy az igyekezetem biztosan elnyeri a jutalmát. Mindig készen állok arra, hogy elfogadjam a kritikákat, kivéve a rosszindulatú megjegyzéseket. Meglehet, hogy a hírnevem homok-alapozásra épült, de büszke vagyok magamra, mert kétszer lettem kiválasztva a Time magazin által mint a 100 legnagyobb hatással bíró emberek egyike, képes voltam bejutni Hollywoodba, és az MTV Movie Awards engem választott Biggest Badass Starnak. Mindezek ellenére nem tudom, hogy a jövő mit tartogat.

Sajtó: Nagy keserűséget okozhatott Önnek, hogy a kritika célpontjává vált.

Rain: A körülöttem lévő emberek tudják az igazságot. Az szégyen, ahogyan a média kiforgatta a karrieremet és a teljesítményeimet, és hamis színben tüntetett fel engem. De tudja, nem mindig kaphatunk kedvező értékelést. 

Sajtó: Most milyen visszajelzéseket szeretne kapni?

Rain: Rain bízik abban, hogy megmutatja a saját stílusát.

Sajtó: Rain nem halt meg - Ezt szeretné hallani?

Rain: Bízom benne, hogy ilyeneket fogunk hallani.

Sajtó: A zenével kapcsolatos szenvedélye és az elvárásai már egy másik szinten vannak.

Rain: Úgy vélem, hogy nincs érdekesebb dolog a zeneszerzésnél. JYP éppen ugyanígy gondolja, de tényleg. Micsoda érdekes munka!

Sajtó: Most Ön valahogy egészen másmilyen.

Rain: Sokkal szabadabbnak érzem magam azután, hogy elengedtem a mohóságomat, amely már nem korlátoz engem.

Ha a mostani idol sztárok előre akarnak jutni, akkor inkább több hibát kell elkövetniük, mintsem versenyezniük. Haha.

Sajtó: Úgy tűnik, hogy az új dalaira könnyű lesz táncolni.

Rain: A sok rugalmas táncos mozgás kapcsolatot tud létrehozni a közönség és köztem.

Sajtó: Izgatja magát a TVXQ miatt?

Rain: Rosszfiúk! (kedélyesen) Bár nagyon mókás lesz, de nem tudom, miért kell nekik mindig ugyanazt a pillanatot választani a megjelenésre. (nevet) Biztos vagyok benne, hogy ez egy nyerő-nyerő helyzet, szóval jól érzem magam ezzel. Yunho a személyes kedvencem, aki tényleg hű maradt hozzám.











 Eredeti forrás: http://osen.mt.co.kr/article/G1109754638
Forrás: http://memo-rain.ning.com/profiles/blogs/02-jan-14-osen-in-an-interview-with-rain
Bejegyezte és fordította: Harudo11










































No comments: